GDPR

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Politică de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Considerăm asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental Industry Transilvan, prin urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul Romaniei. Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadrul legal îl reprezintă transparența, am pregătit aceast document prin care dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu produsele și serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web.

Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

Cine suntem și cum ne puteți contacta

Suntem INDUSTRY TRANSILVAN SRL, persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în jud. Harghita, Mun. Gheorgheni, Str. Tatarului Nr. 156-158, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J19/651/1991, cod unic de înregistrare fiscală RO529690 (în continuare “Transilvan” sau “noi“). În sensul legislației cu privire la protecția datelor, suntem operator atunci când prelucrăm datele dvs cu caracter personal.

Întrucât suntem întotdeauna deschiși să aflăm opiniile dumneavoastră, precum și să vă furnizăm orice informații suplimentare de care ați putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs, vă încurajăm să ne contactați la adresa de e-mail comenzi@transilvan.ro sau prin poștă sau curier la adresa Str. Tătarului nr. 156-158, Mun Gheorgheni, jud. Harghita, cu mențiunea: în atenția Responsabilului cu protecția datelor.

Ce categorii de date cu caracter personal prelucrăm

În general, colectăm datele dvs. cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. Cu titlul de exemplu, primim informații de la dvs. Când vă creați un cont pe pagina Industry Transilvan, ne transmiteți: adresa de e-mail, numele și prenumele. În cadrul paginii dvs. personale (Contul meu) aveți posibilitatea să adăugați informații suplimentare, precum: număr telefon mobil, număr telefon fix, data nașterii, adrese de livrare.

Când plasați o comandă, ne furnizați informații precum: produsul dorit, numele și prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plată, număr de telefon, datele cardului bancar etc.

Pe site-ul nostru putem stoca și colecta informații in cookie-uri și tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.

Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit vârsta de 16 ani.

Care sunt scopurile și temeiurile prelucrării

Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:

Pentru prestarea serviciilor Industry Transilvan în beneficiul dvs.

Acest scop general poate include, după caz, următoarele:

a) Crearea și administrarea contului în cadrul platformei Industry Transilvan;

b) Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea și facturarea acestora;

c) Soluționarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă, la bunurile sau serviciile achiziționate;

d) Returnarea produselor conform prevederilor legale;

e) Rambursarea contravalorii produselor conform prevederilor legale;

f) Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de răspunsuri la întrebările dvs. cu privire la comenzile sau la bunurile Industry Transilvan.

Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este în cele mai multe cazuri necesară pentru încheierea și executarea unui contract între Industry Transilvan și dvs. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă.

Pentru apărarea intereselor noastre legitime pot exista situații în care vom folosi sau transmite informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială. Acestea pot include:

– Măsuri de protecție a site-ului web și a utilizatorilor platformei Industry Transilvan față de atacuri cibernetice:

– Măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile publice competente;

– Măsuri de gestionare a diverselor altor riscuri.

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrări este interesul nostru legitim de a ne apăra activitatea comercială, fiind înțeles că ne asigurăm că toate măsurile pe care le luăm garantează un echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile dvs. fundamentale.

De asemenea, în anumite cazuri ne întemeiem prelucrarea pe dispoziții legale cum ar fi obligația de a asigura paza bunurilor și valorilor prevăzută de legislatia aplicabila in aceasta materie.

Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal

Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal cât timp aveți un cont pe platforma noastră. Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații sau închiderea contului și vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv ulterior închiderii contului, în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.

Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal

După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. următoarelor categorii de destinatari:

– furnizorilor de servicii de curierat;

– furnizorilor de servicii de plată/bancare;

În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.

Ne asigurăm că accesul la datele dvs. de către terții persoane juridice de drept privat se realizeaza în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor si confidențialitatea informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia.

În ce țări transferăm datele dvs. cu caracter personal

În prezent, stocăm și prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pe teritoriul României.

Cum protejăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal

Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Transmisia datelor dvs. cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultimă generație si le stocam pe servere securizate, asigurând in acelasi timp redundanța datelor.

Pentru efectuarea plăţilor folosim serviciile procesatorului de plăţi Netopia. Orice informaţii privitoare la plăţi sunt criptate, folosind tehnologia HTTPS cu criptare TSL 1.2.

Pentru efectuarea plăţilor folosim serviciile procesatorului de plăţi Netopia. Orice informaţii privitoare la plăţi sunt criptate, folosind tehnologia HTTPS cu criptare TSL 1.2.

În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

 

Modalități de Plată

1.⁠ ⁠Plata la Livrare
Contravaloarea produsului se poate achita la livrare, fie în numerar, fie prin POS (dacă firma de curierat oferă această opțiune) pentru plata cu cardul. În cazul în care clientul refuză plata la livrare, curierul nu va putea preda coletul.

2.⁠ ⁠Plata prin Ordin de Plată (OP)
Ordinul de plată este o modalitate de plată ce permite transferul de bani din contul dumneavoastră către un beneficiar. Aceasta poate fi efectuată atât către persoane fizice, cât și juridice. Plata se efectuează în avans, înainte de livrarea produsului. Detaliile necesare pentru efectuarea plății prin OP vor fi furnizate la plasarea comenzii.

3.⁠ ⁠Plata cu Cardul Online
Plata online cu card bancar se efectuează prin intermediul EuPlatesc (Visa/Visa Electron/MasterCard/Maestro). Dacă alegeți această metodă de plată, veți fi redirecționat către o pagină securizată a procesatorului de plăți EuPlatesc pentru a completa formularul necesar.

Securitate 3-D Secure: Aceasta asigură că nicio informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți. Datele sunt introduse direct în sistemele Visa și MasterCard.

Comision: Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacțiile efectuate online cu cardul.

Monedă: Tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii dvs., indiferent de valuta pe care o aveți în cont.

Confidențialitate: Noi nu solicităm și nu stocăm niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră. Procesarea datelor de card se face prin serverele euplatesc.ro.

Vă rugăm să consultați aceste modalități de plată și să alegeți opțiunea care vi se potrivește cel mai bine. Pentru orice întrebări sau clarificări suplimentare, nu ezitați să ne contactați. Suntem aici pentru a vă asigura o experiență de cumpărare sigură și convenabilă.

 

Plafoanele de încasări și plăți numerar 2024

Vă informăm că începând cu anul 2024 se aplică noi plafoane cash pentru firme și persoane fizice, conform legislației în vigoare.

Persoana juridică - Persoana juridică
Încasările efectuate de persoane juridice de la alte persoane juridice sunt limitate la un plafon zilnic de 5.000 lei per persoană.

Persoana juridică - Persoana fizică
Operațiunile de încasări și plăți în numerar între persoane juridice și persoane fizice, care reprezintă contravaloarea unor livrări sau achiziții de bunuri, prestări de servicii, dividende sau alte drepturi, sunt permise cu un plafon zilnic de 10.000 lei per persoană.

Legea nr. 70/2015, privind întărirea disciplinei financiare pentru operațiunile de încasări și plăți în numerar, a fost modificată prin Legea nr. 296/2023 și ulterior prin Ordonanța de Urgență nr. 98/2023. De asemenea, la data de 15 decembrie 2023, a intervenit o nouă modificare prin Ordonanța de Urgență nr. 115/2023.

Conform acestor reglementări, pentru tranzacțiile care depășesc valoarea de 5.000 RON (în cazul persoanelor juridice) și 10.000 RON (în cazul persoanelor fizice), este obligatorie utilizarea modalităților de plata OP (ordin de plata, transfer bancar) sau plata cu cardul bancar.